Sisenemine Sõltumatutele Partneritele

Herbalife täna

Herbalife

- rahvusvaheline korporatsioon, mis tegutseb tervisliku elustiili valdkonnas. Alates 1980. aastast töötab ettevõte välja ja realiseerib toodete otsemüügimeetodit tasakaalustatud toitumiseks, kaalu kontrollimiseks ja personaalseks hoolduseks. Tootevalikus on üle 130 nimetuse, sealhulgas valgukokteilid ja -batoonid, toidulisandid, energia- ja fitness-joogid, vahendid naha ja juuste eest hoolitsemiseks.

Herbalife'i tooteid levitatakse rohkem kui 95 maailma riigis ulatusliku Sõltumatute Partnerite võrgustiku kaudu, kes konsulteerivad tarbijaid ja abistavad toodete ostmisel.

Juba üle 35 aasta maailmas ja 15 aastat Balti regioonis aitab Herbalife inimestel muuta oma elu paremaks: tasakaalustatult toituda, järgida tervislikku elustiili ja hoolitseda oma enesetunde eest.

Oma tegevust Ukrainas ja Lätis alustas ettevõte 2002. aastal, Leedus ja Eestis 2003. aastal. Alates 2011. aastast on ettevõte ametlikult esindatud Mongoolias, Valgevenes ja Gruusias. 2012. aastal tekkisid esimesed müügikeskused Kasahstani ja Armeeniasse. Kirgiisias ja Aserbaidžaanis alustas ettevõte äritegevusega 2013. aastast.

Meie missioon

— aidata kaasa inimeste elukvaliteedi tõstmisele, pakkudes Sõltumatutele Partneritele võimalust tegeleda partnerluses ettevõttega tulusa äriga ning klientidele kvaliteetsete toodete tarbimist tervisliku elustiili järgimiseks

Herbalife'i aktsiaid noteeritakse börsidel NASDAQ ja NYSE.

Toodangu kvaliteet

Herbalife'i tooted vastavad kõrgetele kvaliteedi- ja ohutusstandarditele vastavalt rahvusvahelistele tootmise kontrolli ja organiseerimise eeskirjadele. Üheks neist on muuhulgas standard GMP (hea tootmistava), mis tähendab rahvusvahelist normide ja eeskirjade süsteemi ravimite, meditsiiniseadmete, diagnostikaks mõeldud toodete, toidulisandite ja aktiivsete koostisosade tootmise kohta.

Kõrgelt kvalifitseeritud spetsialistid, nüüdisaegsed seadmed ja kontroll kõigis tootmisetappides kindlustavad meie toodangu vastavuse kõige rangematele kvaliteedistandarditele. Ettevõte on kasutusele võtnud kontseptsiooni "Külvatud seemnest tooteni teie laual", mille raames läbib toodang 14 kontrollietappi. Sellega tegeleb 10 spetsiaalset laborit ja 300 teaduskraadiga töötajat.

Liidriroll teaduses

Herbalife'i Teaduslik-Konsultatiivnõukogu, mille koosseisu kuulub rohkem kui 20 autoriteetset teadlast erinevatest maailma riikidest, tegeleb uute toodete väljatöötamise, efektiivsete koostisainete otsimise ja testimisega ning osaleb Herbalife'i Sõltumatute Partnerite koolitamisel.

Tänu toetusele avas Herbalife 2003. aastal California ülikoolis (USA) Mark Hughes'i nimelise raku- ja molekulaartoitumise labori. 2010. aastal lõi ettevõte informatiivse ja hariva interaktiivse ressursi - Herbalife'i Toitumisinstituudi.

Osalemine professionaalsetes ja tööstusassotsiatsioonides

Herbalife on aktiivne osaleja rohkem kui 70 teaduslikus, tööstuslikus ja ühiskondlikus organisatsioonis. Herbalife on üks rahvusvahelise dieet- ja toidutoodete tootjate liidu (IADSA), Euroopa vastutustundliku toitumise liidu (ERNA), Euroopa toidulisandite foorumi kõrgema juhatuse (FSE) ja Tervisliku toitumise nõukogu (CNR) asutajaid.

Spordialane partnerlus

2016. aastal said Herbalife'i saadikuteks olümpiavõitjad Aleksei Jagudin ja Tatjana Totmjanina.

Herbalife toetab sponsorluse korras rohkem kui 150 rahvusvahelise ja regionaalse ulatusega spordiüritust, mille hulka kuuluvad World Football Challenge, rahvusvaheline kehakultuuri- ja spordifestival jt.

Me toetame rohkem kui 100 professionaalset sportlast. Üks neist on Cristiano Ronaldo, Hispaania klubi Real Madrid ja Portugali jalgpallikoondise ründaja. Herbalife on ka rohkem kui 25 juhtiva jalgpalliklubi toitumissponsor, sealhulgas Schalke 04 (Saksamaa), Olympiacos (Kreeka), Ajax (Holland), PSV (Holland), naiskond Atletico Madrid (Hispaania), Los Angeles Galaxy (USA), Šahtjor (Ukraina), BATE (Valgevene) jt.